Klientų aptarnavimas
SIŪLOMA PROGRAMA
- Kokio aptarnavimo klientai pageidauja:
- Komunikacijos reikšmė aptarnavime.
- Aktyvaus klausymosi metodų taikymas komunikacijoje su klientu.
- Praktinės užduotys.
- Klientų tipai – kaip juos pažinti:
- Sunkūs klientai ir kaip su jais elgtis.
- Rekomenduojama elgsena bendraujant su skirtingais klientais.
- Praktinės užduotys.
- Savybės ir įgūdžiai reikalingi aptarnaujant klientus:
- Bendravimo su klientu procesas.
- Dėmesio klientui demonstravimas.
- Bendravimas su klientu, poreikių išsiaiškinimas, informacijos pateikimas.
- Interesų ir pozicijos atskyrimas.
- Kontakto užmezgimas.
- Paslaugos ir naudos pristatymas.
Programą galime koreguoti atsižvelgdami į Jūsų įmonės/įstaigos poreikius ir pageidavimus.
Mokestis už mokymus derinamas individualiai ir priklauso nuo mokymų trukmės, dalyvių skaičiaus, mokymų vietos bei papildomų paslaugų pasirinkimo.