darbuotojai6

Klientų aptarnavimas

SIŪLOMA PROGRAMA

  1. Kokio aptarnavimo klientai pageidauja:
    • Komunikacijos reikšmė aptarnavime.
    • Aktyvaus klausymosi metodų taikymas komunikacijoje su klientu.
    • Praktinės užduotys.
  1. Klientų tipai – kaip juos pažinti:
    • Sunkūs klientai ir kaip su jais elgtis.
    • Rekomenduojama elgsena bendraujant su skirtingais klientais.
    • Praktinės užduotys.
  1. Savybės ir įgūdžiai reikalingi aptarnaujant klientus:
    • Bendravimo su klientu procesas.
    • Dėmesio klientui demonstravimas.
    • Bendravimas su klientu, poreikių išsiaiškinimas, informacijos pateikimas.
    • Interesų ir pozicijos atskyrimas.
    • Kontakto užmezgimas.
    • Paslaugos ir naudos pristatymas.

Programą galime koreguoti atsižvelgdami į Jūsų įmonės/įstaigos poreikius ir pageidavimus.

Mokestis už mokymus derinamas individualiai ir priklauso nuo mokymų trukmės, dalyvių skaičiaus, mokymų vietos bei papildomų paslaugų pasirinkimo.

 

Pasiteirauti apie mokymus

0 + 1 = ?