DK1

Bendravimas su klientais: konfliktinės situacijos ir probleminiai klientai.


Vidiniai mokymai įmonėms, įstaigoms ir organizacijoms visoje Lietuvoje.


Mokymų tikslas: įgyti įgūdžių kaip praktiškai spresti konfliktines situacijas ir gebėti taikyti efektyvius konflikto valdymo būdus bendraujant su problematiškiais ir konflitiškiais klientais.

Mokymo metodai: paskaita, grupinės diskusijos, situacijų modeliavimas, vaidmenų žaidimai, testai, praktinės užduotys (praktinėms užduotims skirta 30 proc. mokymo programos).

Mokymų uždaviniai: 

  • Mokyti atpažinti ir įvertinti faktorius, kurie sąlygoja bendravimą su problematiniais klientais.
  • Padėti numatyti kito elgesį, gebėti planuoti savąjį priimant motyvuotus sprendimus ir siekiant norimų tikslų.
  • Didinti kompetencijas valdant konfliktines situacijas darbinėje aplinkoje su problematiniais klientais.

Mokymų programa:

Sėkmingo bendravimo su klientais procesas

  • Bendravimo su klientais dėsniai.
  • Psichologinė bendravimo kultūra.
  • Klientų elgesio stiliai. Kaip programuoti klientą geranoriškumui?
  • Tinkamų lūkesčių formavimas.

Tarpusavio bendravimo su klientais ypatumai

  •  Transakcinės analizės taikymas bendravime.
  • Konfliktai transakcinės analizės požiūru.
  • Asertyvūs bendravimas.
  • Praktinis darbas: Transakcinės analizės taikymas bendraujant su problematiniais klientais.

Problematinio kliento sąvoka.

  • Kokius klientus galima vadinti problematiškiaus? Piktnaudžiaujantys, nesąžiningi, konfliktiški ir neadekvatūs klientai.
  • Kaip elgtis, jei kliento pretenzijos nepagrįstos? Kaip elgtis, jei klientas piktnaudžiauja?
  • Klientų manipuliacijos, jų atpažinimas ir neutralizavimas.
  • Praktinis darbas: Manipuliacijų atpažinimas ir neutralizavimas.

Technikos ir metodai dirbant su problematiniais klientais 

  • Problematinių klientų tipai.
  • Problematinių ir konfliktinių situacijų valdymo principai, metodai ir technikos.
  • Problematinių ir konfliktinių situacijų prevencija.
  • Praktinis darbas: Konfliktinių situacijų moduliavimas ir neutralizavimas.

Mokymų lektorius:

Juris Belte – konsultavimo patirtis nuo 1997 m. 20 metų vadovavimo ir  pardavimų patirtis tarptautinėse kompanijose. Šiuo metu veda mokymus bei konsultuoja įstaigų, įmonių ir organizacijų darbuotojus – vadovavimo, personalo valdymo, komandinio darbo, klientų aptarnavimo klausimais, gilinasi į bendravimo psichologiją. Lektorius turi vadybinį ir psichologinį išsilavinimą, taip pat yra sertifikuotas NLP ir koučingo specialistas.

Mokymų dienotvarkė:

Mokymų pradžia – 10:00 val., Kavos pertraukėlė – 12 val. (30 min.), Mokymų pabaiga – 15:00 val.;

Mokymų trukmė – 6 akademinės valandos;

Mokymų kaina: 129,00 Eur, PVM neapmokestinama.

Iš anksto užsiregistravusiems dalyviams taikoma 30,00 Eur nuolaida, mokymų kaina tik 99,00 EurPVM neapmokestinama.

Kiekvienas seminaro dalyvis gauna išsamią seminaro mokomąją medžiagą, rašymo priemones, dalyvio pažymėjimą, kavą/arbatą užkandžius.


VIDINIAI MOKYMAI. Ypatingai rekomenduojame šią temą Jūsų įstaigos, įmonės ar organizacijos darbuotojams. Programą galime koreguoti atsižvelgdami į Jūsų poreikius ir pageidavimus. Mokestis už mokymus derinamas individualiai ir priklauso nuo mokymų trukmės, dalyvių skaičiaus, mokymų vietos bei papildomų paslaugų pasirinkimo. Susisiekite su mokymų projektų vadove, tel. nr. +370 5 2032952 arba el. paštu: registracija@juridicum.lt .


UAB „Juridicum“ įtraukta į Valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašą.

Pasiteirauti apie mokymus

3 + 4 = ?